Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en tripp till Oslo,
Skitfin stad, speciellt i solskenet och med trikkarna som
åker förbi stup i kvarten! haha
Känns som jag fått lite färg idag,(trots smink och stora härliga
solbrillor,)
eller så är väl det bara ett önsketänkande, vill ju ha
lite färg på min snövita vinter hud, haha

Ska snart laga iordning lite mat, får se vad jag hittar på.
Ska passa på att fixa till naglarna lite också, lacket på ena
ringfingret har blivit lite skadat, men det fixar jag fort,
man är ju van som sagt, (ungjävlarna på dagiset ÄTER mina naglar i princip..)

Vi har ju balkong här, och solen ligger fortfarande rakt på den,
vi har sol tills den går ner i princip, skit härligt, så ska kanske
passa på att ta maten ute på balkongen.
Det är något riktigt somrigt med att äta ute, inte sant?
Nu fattas bara grillen...

Kommentarer
Postat av: Natasha

d lungt honey !

ha en bra dag du med :)

2009-04-19 @ 17:14:22
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0